Доставка та оплата
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаПослуги доставки оплачує покупець, відправка замовлень здійснюється протягом 1-2 днів з моменту оплати. Накладений платіж за передоплатою тільки Нова Пошта.
- УкрпоштаПослуги доставки оплачує покупець, повна оплата, відправка замовлень проводиться протягом 2-3 днів після повної оплати.
- DeliveryПослуги доставки оплачує покупець, повна оплата, відправка замовлень проводиться протягом 2-3 днів після повної оплати.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплата на рахунокоплата за реквізитами
- Оплата за реквізитамиОплата на рохрахунковий рахунок ФОП після надсилання реквізитів або виставлення рахунку-фактури. Без ПДВ. Коміссія 1% сплачується покупцем.
- Післяплата "Нова Пошта" Після внесення авансу у розмірі вартості пересилки в дві сторониПісля внесення авансу у розмірі вартості пересилання у дві сторони. Оформляється на замовлення від 300 грн. після внесення авансу у розмірі вартості пересилання у дві сторони. Комісія "Нової пошти" за післяплату 20 грн. + 2% від суми (оплачує покупець)
- Накладений платіж по передоплаті. Тільки Нова пошта.Мінімальне замовлення для відправки післяплатою 300 грн. Післяплатою працюємо по передоплаті у 10-30% від суми замовлення! Мінімальна сума передоплати 100 грн.
Гарантія:
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Послуги доставки оплачує покупець. Накладеним платежем Укрпоштою не працюємо, тільки після 100% оплати замовлення на рахунок Приватбанку.
Послуги доставки оплачуються покупцем.
Мінімальна сума замовлення 300 грн.
Доставка накладним платежем здійснюється тільки по передоплаті. Мінімальна сума передоплати 300 грн!
При оплаті по реквізитам ( IBAN) коміссія 1% сплачується покупцем.